Wednesday, August 11, 2010

Jika inilah makeup remover yang anda cari-cari...Terbaik!!

Jika selama ini anda hanya menggunakan produk-produk X sebagai pencuci mekap terutama di bibir dan di mata anda, maka anda perlu mengetahui bahawa kemungkinan besar..ia akan lebih membuatkan kulit bibir dan mata anda semakin lebih nampak tidak cantik..(actually kita tak perasan pun)...janji ada tulis "boleh menanggalkan mekap juga"...kita belasah je guna...

Oleh itu saya menyarankan kepada wanita-wanita diluar sana untuk mencuba OIL-FREE EYE MAKEUP REMOVER keluaran MARYKAY dimana ianya sesuai untuk digunakan pada BIBIR, MATA dan KULIT WAJAH. Produk ini adalah yang paling laris di MARYKAY!!!


Mengapa Oil-Free Eye Makeup Remover Marykay ini TERBAIK?

Pertama :: Mudah menanggalkan mekap mata seperti celak dan eye-shadow dan lipstik. Jadi kelopak mata tidak lagi perlu ditonyoh/sental kuat untuk menghilangkan mekap mata walaupun menggunakan mekap kalis air.

Kedua :: Ia bukan minyak. Eye Makeup remover ini gabungan air dan silikon. Anda boleh melihat ada dua lapisan dalam botol pencuci mekap mata ini? Di atas silikon, di bawahnya air. Apabila digoncang, kamu akan dapat melihatnya seperti di gambar bawah. Gabungan air dan silikon membantu merawat bahagian mata dan bibir luar dan dalam. Memang Hebat!!!!


Ketiga ::Ia tidak memedihkan mata. Jika anda mencuci bahagian mata yang masih memakai contact lens, ia tidak merosakkan contact lens anda. Pencuci ini tidak merosakkan kulit bahagian mata dan bibir, jadi ia selamat pada contact lens juga!

Bagaimana menggunakan Oil-Free Eye Makeup Remover Marykay ini?

a) Goncang botol sehingga air dan silikon bercampur.

b) Titiskan beberapa titik pada cotton tissue (sedikit sahaja).

c) Sapu dengan lembut pada mata, kulit mata tidak perlu ditonyoh kuat sehingga beberapa kali. Memadai buat sapuan lembut dari hujung mata luar ke sudut mata dekat hidung, bawah ke atas.

d) Apabila semua mekap mata sudah dibersihkan, tak perlu bilas dengan air.

e) Jangan sesekali mencuci BAHAGIAN MATA & BIBIR dengan Pencuci Muka!!!

Kenape eh?
Apa berlaku apabila anda mencuci bahagian mata dengan pencuci muka biasa? Kulit di bahagian mata dan bibir akan cepat mengering dan menimbulkan garis-garis halus di sekeliling mata dan bibir. (aNDA aKAN kELIHATAN TUA!!! ) sudah pasti...anda tidak mahu kelihatan TUA kan?

So dengan tips ini dan pengenalan kepada produk pencuci mekap Marykay ini..boleh lah anda mengekalkan wajah yg muda..walaupun ianya nmpk simple tapi kdg2 kita tak tau..punca penuaan adalah pada pencuci mekap yang ada kat almari mekap anda....

Jika berminat..dengan harga RM60 sahaja..anda boleh memiliki Oil-Free Eye Makeup Remover Marykay ini dengan menghubungi saya...call ataupun sms...017-6057054 (iza)

No comments:

Post a Comment

Tempah Kelas Penjagaan Kulit & Mekap Asas Anda Disini

Nama
Alamat Emel/Facebook (Jika Ada)
No. Tel/Hp
Tempahan tarikh kelas
Alamat
Masalah kulit anda
Produk yang ingin dicuba

Get your own free form like this one.