Thursday, August 12, 2010

Inilah diriku....


Hye all reader...hari ni ntah macam mane boleh nak terajin untuk update blog nih..maybe sebab pose ni kan..semangat untuk mencantikkan kaum Hawa ni membuak-buak tapi takpe...untuk hari ni..saya upload this pictures untuk tatapan anda semua...Bukan untuk syok sendiri tapi ingin berkongsi kegembiraan dengan u all semua...

Tudung biru tu masa saya join netball pada 19Jun 2010..mmg terbakar laaa kulit wajah nih...sedeh.....tapi memandangkan saya dah sapukan wajah dgn Sun Protector Marykay...takpe...saya yakin dengan hasilnya nanti...perlindungan sepenuhnyaaaa......

Tudung Coklat tu pulak...selepas hampir 8 mggu (around 2months)..kembali pulih sediakala..walaupun takde la putih melepak..tapi kulit saya dah sihat seperti biase...hhehee...So after this..saya mmg takde nak risau2 untuk aktif bersukan walaupun cuace panas akan membuat kulit saya sunburn...Sun Protector Marykay ni mmg tersangat la bagusnye...

Kepada wanita-wanita diluar sana yang sama aktifnya seperti saya..boleh menggunakan sunblock Marykay ini untuk perlindungan kulit anda....plz call/sms me untuk mendapatkannya...

No comments:

Post a Comment

Tempah Kelas Penjagaan Kulit & Mekap Asas Anda Disini

Nama
Alamat Emel/Facebook (Jika Ada)
No. Tel/Hp
Tempahan tarikh kelas
Alamat
Masalah kulit anda
Produk yang ingin dicuba

Get your own free form like this one.