Sunday, March 28, 2010

Skincare & makeup Class @ My Sweet Home 27th Mac 2010


Tima kasih sangat kepada rakan-rakan yang telah mencuba kelas Penjagaan kecantikan saya hari kat rumah. Seramai 4 orang yang telah mencuba tetapi atas permintaan..yang lagi dua tu, request taknak picture nyer di blog kan..cukup hanya pada saya as their BC..ok takpe yang penting diorang dah mencuba..

Anyway terima kasih tak terhingga jugak pada Zunika Duki kerana beliau la yang telah mempekenalkan kawan2nya utk mencuba MK prosuct ni..So lately ni..banyak request untuk skincare tapi di rumah saya..it;s ok..mudah je..bermakna orang dah tau nak cari Marykay..saya sedia memberi khidmat skincare anda..Dengan berbesar hati jugak menjemput kepada sesape yang berminat nak Skincare seperti mereka2 ni..just give me a call/sms..

Anda akan dilayan sepenuhnya dengan belaian Marykay secara PERCUMA...mereka yang ingin mencuba dan membawa rakan2..saya bagi freegift MK..semestinya tiada di pasaran luar...baek punya...

Call IZA - 017 6057054

No comments:

Post a Comment

Tempah Kelas Penjagaan Kulit & Mekap Asas Anda Disini

Nama
Alamat Emel/Facebook (Jika Ada)
No. Tel/Hp
Tempahan tarikh kelas
Alamat
Masalah kulit anda
Produk yang ingin dicuba

Get your own free form like this one.