Friday, March 19, 2010

AKU sebagai Perunding Kecantikan Marykay



Menjadi Perunding Kecantikan Marykay ni banyak mengajar aku erti kesabaran..kekuatan jiwa..semangat yang tinggi..bermula dengan entah ye atau tak kekuatan diri nih..aku try jugak..dengan sokongan suami..bertambah bermakna la keje aku sebagai BC nih..Pengorbanan yang banyak dari segi masa, wang ringgit, famili etc..aku tetap teruskan jugak...rezeki ada kat mana-mana je..Sabar tu yang penting..

Aku gembira dengan Marykay nih..yelah..cantik untuk suami tu sememangnyer dah wajib la aku buat..bila jadi BC ni..tengok wanita-wanita di luar sana yang sama2 nak cantik bersama Marykay, lagi la aku bertambah hepi...sesuai dengan tagline Marykay..

ENRICHING WOMENS'S LIVE WITH MARYKAY.. Memang kompom la wanita-wanita yang pernah dan sedang mencuba produk Marykay akan gembira dengan hasilnya..walaupun take time..produk yang mengajar erti kesabaran dan erti menghargai ciptaan Allah...belaian wajah yang dilakukan sendiri..

Maka..di luar sana yang perlukan khidmat nasihat mengenai kulit samada ingin mencantikkan kulit..mengatasi kulit bermasalah..boleh la hubungi saya untuk konsultansi lebih lanjut..Kita buat temujanji..Insyallah saya akan membantu anda..Yang berminat...hubungi saya..IZA 017-6057054

No comments:

Post a Comment

Tempah Kelas Penjagaan Kulit & Mekap Asas Anda Disini

Nama
Alamat Emel/Facebook (Jika Ada)
No. Tel/Hp
Tempahan tarikh kelas
Alamat
Masalah kulit anda
Produk yang ingin dicuba

Get your own free form like this one.