Wednesday, March 31, 2010

On Target : DIAMOND STAR (Q3)


TARGET!!!atas berkat kesabaran saya selama ni..mcm2 dugaan yang saya lalui..akhirnya dapat jugak saya melangkah 1/2 tangga drpd beribu2 tangga yang perlu saya daki dalam Dunia MARYKAY..

Apa yang paling saya pasti dan yakin adalah..dimana ada kemahuan + kesabaran + kegigihan ++++ . Allah pasti akan tunjukkan hasilnyer yang terbaik untuk saya.
Dengan hanya berkonsepkan & berprinsipkan..usaha dimana yang ter MAMPU...saya berjaya..walaupun..kecil...tapi saya berpuas hati..

Ini bermakna..bukan saya atau wanita2 di luar sana sahaja yang boleh melalukannya...KITA SEMUA MAMPU MELAKUKANNYA DENGAN BAIK DLM BIZNES MARYKAY INI!!!

MARYKAY ...ENRICHING WOMEN'S LIVE...THANK YOU TO MARYKAY!!!

No comments:

Post a Comment

Tempah Kelas Penjagaan Kulit & Mekap Asas Anda Disini

Nama
Alamat Emel/Facebook (Jika Ada)
No. Tel/Hp
Tempahan tarikh kelas
Alamat
Masalah kulit anda
Produk yang ingin dicuba

Get your own free form like this one.