Thursday, May 1, 2014

Tanda-Tanda Penuaan Awal - Sederhana

Lagi Fakta Menarik untuk anda...

Proses penuaan semulajadi kulit biasanya bermula kita berusia 20-an. Apabila kulit semakin tua, kadar pembaharuan kulit mula perlahan. Kulit menjadi lebih kering, kurang tegang, kurang berseri. 

Faktor luaran seperti dedahan kepada stress persekitaran, selalunya mempercepatkan lagi proses penuaan kulit.

Set produk TimeWise dirumus khas untuk melawan sejumlah besar penuaan yang berkaitan dengan penuaan kulit. TW bertindak bersama-sama membantu faedah antipenuaan.

Ramuan Utama dan Fungsi TW: 
Cleanser


Manik pembersih lembut dalam TimeWise® cleansers menanggalkan sel kulit mati melalui pengelupasan. Kompleks berpaten * dalam TimeWise® mengurangkan garis halus dan kedutan dengan memacu proses pembaharuan semula jadi kulit.

Moisturizer


Kompleks berpaten * dalam TimeWise® moisturizers mengurangkan garis halus dan kedutan dengan memacu proses pembaharuan semula jadi kulit. Satu sebatian humektan impian dalam TimeWise® Age- Fighting Moisturizer memastikan kulit sentiasa lembap.

Day Solution


Bahan botani penuh khasiat dalam TimeWise® Day Solution Sunscreen SPF25, membantu mencergaskan sel kulit sementara penghalang matahari UVA dan UVB membantu melindungi kulit daripada ancaman matahari.


Night Solution

Peptida antipenuaan dalam TimeWise® Night Solution merangsang kolagen melicin dan menegangkan kulit.


No comments:

Post a Comment

Tempah Kelas Penjagaan Kulit & Mekap Asas Anda Disini

Nama
Alamat Emel/Facebook (Jika Ada)
No. Tel/Hp
Tempahan tarikh kelas
Alamat
Masalah kulit anda
Produk yang ingin dicuba

Get your own free form like this one.