Thursday, June 24, 2010

Special to my lovely friend..

Hello hye..bloggers...Kali ni..special skit aaa..jauh dari seberang laut..Sarawakian..my fren....Suharyati...Lama tak jumpe dengan dia..hampir setahun...so dengan kesempatan dan kesudian kawan ku ini...akhirnya berjaya jugak aku make over dia..walaupun simple..tapi sweet...hehhe....tak penah tengok dia mekap...hehhe..baru skit nih...

Anyway...kepada Su...thanx coz sudi merasai sentuhan Marykay walaupun kiter sedang berkusus...dah tak tau nak wat pe...sambil2 tengok peserta kusus team lain dok poco2...so ape lagik..make over la keje kiter...hehehhe....thanx to Suharyati...bak kata aku laaa la kan...LEBIH BAIK MENCUBA DARIPADA TIDAK!!!! hhheeee alwiz be good....
Wanita2 yang bertuah ingin di make over kan oleh saya..or ingin merasai kehebatan@sentuhan ajaib Marykay.boleh laaa hubungi saya!!! Cepat2!!! walau dimana anda berada..saya ttp setia bersama anda...

No comments:

Post a Comment

Tempah Kelas Penjagaan Kulit & Mekap Asas Anda Disini

Nama
Alamat Emel/Facebook (Jika Ada)
No. Tel/Hp
Tempahan tarikh kelas
Alamat
Masalah kulit anda
Produk yang ingin dicuba

Get your own free form like this one.