Monday, June 28, 2010

Marykay Sun Care : The Best of Sunblock!!!

Salam blogger yang sudi lagi bertandang ke blog saya ni..Kali ni saya nak perkenalkan pula..satu2 nyer produk Marykay yang terbaik pagi Perlindungan untuk kulit iaitu Suncare @ Sunblock..memang laaa tersangat bagusnye...saya juga telah menggunakannya..


Gambar kat atas ni kesan daripada terbakar masa main netball...perghhh..tapi yang penting..MK Sunblock saya dah sapukan pagi2 sebelum kena matahari...hehhee....

Gambar di atas ni pulak adalah selepas seminggu...boleh laaa...dalam masa 1 minggu je dah recover berbanding dengan sebelum ni..3 bulan pun tak recover...perghhh..takleh ckp laaa...sakitnyer bila kene cahaya matahari..disebabkan saya ni gian main netball..akhirnya..Sunblock Marykay la jawapannya...thanx to Marykay...

I LOVE MARYKAY!!

Kepada wanita2 diluar sana yang mempunyai tahap keaktifan seperti saya untuk aktiviti outdoor..boleh mencuba sunblock Marykay ini...tidak rugi untuk memiliki
PRODUK TERBAIK DARIPADA MARYKAY.

No comments:

Post a Comment

Tempah Kelas Penjagaan Kulit & Mekap Asas Anda Disini

Nama
Alamat Emel/Facebook (Jika Ada)
No. Tel/Hp
Tempahan tarikh kelas
Alamat
Masalah kulit anda
Produk yang ingin dicuba

Get your own free form like this one.