Monday, April 12, 2010

MaryKay Career Conference StarProject 2010 @ Nikko Hotel KL



Baru nak bermula majlis..pose skit dengan SSD Maselda

Rakan-rakan seperjuanganku..


Pengalaman sangat2 manis yang aku lalui semenjak aku melangkah ke dunia MARYKAY...ini adalah tapak permulaan bagi aku bagi tahun..1 injection yang sgt2 mengujakan..Pada awal aku join Marykay..ayat pertama yang aku ucapkan..."BOLEH KE AKU WAT MARYKAY NIH?..MACAM TAK YAKIN JE.." itulah ungkapan yang tak penah lekang dr bibir aku..tapi dengan semangat dan azam yang kuat serta sokongan dr suami tercinta..akhirnya..aku melangkah setapak dlm bisnes Marykay ni..

Kehadiran aku ke conference MK nih..lebih meyakinkan aku bahawa..setiap yang bermula dengan baik..INsyaAllah akan berakhir dengan baik jugak..so perlu tabah, semangat, azam, tekad, berani & segala2nya yg baik perlu ada sebagai jati diri..So itulah yg aku pegang...sentiasa BERFIKIRAN POSITIF dan percaya REZEKI ada dimana2...yang penting usaha dan rajin..

Maka..bisnes Marykay yang aku wat nih..bukan la sekadarkeuntungan semata..tetapi NIAT murni untuk membantu kaum2 WANITA diluar sana samada ingin kelihatan cantik@memiliki kulit yang sihat@ingin memiliki BISNES sendiri...Kepada sesiapa yang ingin berjaya bersama2 aku...boleh la hubungi aku untuk mengetahui tentang bisnes Marykay ni dengan lebih lanjut...memulakan bisnes dengan modal yang rendah..keuntungan 30%-40%..ditambah dengan attitude yang lebih bersih..Insyaallah anda semua akan mengecapi apa sahaja yang anda ingini..

MARYKAY..ENRICHING WOMEN'S LIVE - Marykay Ash (Pengasas MK)


No comments:

Post a Comment

Tempah Kelas Penjagaan Kulit & Mekap Asas Anda Disini

Nama
Alamat Emel/Facebook (Jika Ada)
No. Tel/Hp
Tempahan tarikh kelas
Alamat
Masalah kulit anda
Produk yang ingin dicuba

Get your own free form like this one.